Popularne posty

piątek, 5 lutego 2016

Puchar Świata czyli ....

           Bywałam już w górach, ale szczerze mówiąc po raz pierwszy w życiu byłam w górach w zimie.  I jestem zachwycona!
          Pierwszy raz też byłam w Zakopanem, nie przejazdem, tylko chwilę dłużej. A bałam się tego wyjazdu. Nie sądziłam, że mi się spodoba, a przede wszystkim, że mi się spodobają skoki narciarskie. A jednak !
         To co pokazuje telewizja TO nic w porównaniu z tym co się dzieje na miejscu. To trzeba przeżyć samemu, żeby poczuć i atmosferę i podziw dla wszystkich skoczków. Ja w życiu nie zdecydowałabym się na taki sport ( z zasady jestem leń ;)  ;P   ale i boję się takich rzeczy).
        Co mi się najbardziej podobało? Chyba tak naprawdę to wszystko! To, że my Polacy potrafimy kibicować wszystkim. Że nie jest to agresywny sport i po sobotnim sukcesie ( trzecie miejsce drużynowo) nie było jakiś incydentów, które pozostawiłyby niesmak. To, że Crowd Supporters zrobiło niesamowity SHOW!   https://www.facebook.com/CrowdSupporters/?fref=ts

                                                                           Było super!

Ale nie można zapomnieć o najważniejszym. Atmosferę tworzą ludzie. A ja poznałam naprawdę świetnych ludzi!! Bez nich nie byłoby tak rewelacyjnie :D

Co mogę jeszcze powiedzieć?
                                                  Ja chcę jeszcze !!  :D ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz