Popularne posty

sobota, 31 sierpnia 2013

byś coś napisała leniuszku ... :P

  Faktycznie już jakiś czas zbieram się za napisanie czegoś ;) zbieram się i zbieram i zebrać nie mogę. Dziś znów nietypowo bo zdjęciowo. Pewnie niewiele z Was wie, że uwielbiam zdjęcia. Jestem fascynatką pięknych fotografii i sama bym chciała być tak uzdolniona jak wiele moich znajomych, które mają wprost niezwykłe, rewelacyjne zdjęcia. Fakt, niestety finansowo u mnie kiepsko i nie mam lustrzanki ani żadnego fajnego czułego aparatu. Miałam kiedyś zwykłą, najzwyklejszą cyfrówkę lecz niestety zaczęła mi prześwietlać zdjęcia. Pozostało mi na razie robić zdjęcia aparatem z telefonu.
   Uwielbiam zdjęcia przyrody, ale i krajobrazów :)
Moim wielkim, największym marzeniem jest kiedyś zdobyć taki fantastyczny aparat, którym mogłabym robić mega zdjęcia :)

 Na razie macie efekty moich "telefonowych" pstrykań :)














to takie zdjęcia z naszej ostatniej wyprawy pod namiot nad jezioro :)

5 komentarzy:

  1. Nie aparat jest najważniejszy tylko człowiek który robi zdjęcia jego pasją, umiejętności i to czy potrafi obdarzyć zdjęcie "dusza"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonka to ludź o ogromniastej duszy :)

      Iwonko kiedyś se wygramy i będziemy pstrykać jak oszalałe I lov ju ! :D

      Usuń
  2. Fajna ta ważka.

    Wiesz, możesz spróbować ciułać na aparat do skarbonki. Np. odkładaj wszystkie pięciozłotówki, jakie znajdą się w Twoim portfelu. Jak zajrzysz tam po roku, to przeżyjesz szok, że aż tyle uzbierałaś.

    My kupiliśmy sobie aparat na rocznicę ślubu. Pierwsze fotki już w blogu, ale jeszcze nie do końca umiemy go obsługiwać. W każdym
    razie warto było (głodowanie do następnej wypłaty się opłaciło).

    Pozdrawiam,
    Sol

    OdpowiedzUsuń
  3. super fotki, zdolniacha z Ciebie ;-)

    OdpowiedzUsuń