Popularne posty

wtorek, 18 października 2011

torebka kobiety...


        Torebka kobiety to magiczne miejsce ;-) , pełne różnych cudów oraz małych niespodzianek. Są tu rzeczy potrzebne, rzeczy niezbędne bez których kobieta nie wyobraża sobie wyjścia z domu.
   Kiedy robię porządek w torebce, wyjmuję wszystko i przeglądam. Czasem uśmiechnę się z radością, czasem z politowaniem spojrzę na siebie.
      Każda rzecz, każdy drobiazg ma w mojej torebce jakieś miejsce, każdy mi o czymś przypomina ;-)


             Wspomnienia związane z każdą rzeczą ukrytą gdzieś w głębi mojej torebki są lekko przyprószone patyną czasu. Kiedy wyciągnę coś, biorę to wspomnienie do ręki i otrzepując je z kurzu zapomnienia uśmiecham się, bo kocham te moje wszystkie wspomnienia ukryte w drobiazgach zagubionych w mojej torebce. Sekret mojej torebki polega na tym, ze jest moja. A kiedy nadchodzi czas porządków to są wspaniałe chwile, dlatego traktuję je jak coś wyjątkowego bo zawsze w torebce znajdę pamięci skarby.      
                                                 
                                              
  

1 komentarz:

  1. tak to niby wizerunek kobiety ale ja nie zawsze chodze z torebka:P

    OdpowiedzUsuń