Popularne posty

poniedziałek, 31 października 2011

"Magia Azji"

Uwielbiam czytać. Po książki sięgałam zawsze, już od dzieciństwa. W ciągu tych lat moja miłość do czytania tylko się pogłębia. Rzadko sięgam po romanse typu harlequin, ponieważ tak naprawdę historie miłosne można znaleźć i w innego typu książkach. Czasem jednak potrzebuję poczytać coś przy czym nie trzeba myśleć  (nie obrażając nikogo- po prostu takie jest moje zdanie na temat tego typu książek ). Jednak przy całej mojej miłości do czytania jakoś  nie lubiłam nigdy książek, w których jest całe bogactwo opisów, przytłaczających mnie swoją obszernością ;-)    Najlepsze książki dla mnie to książki zawierające szybkie zwroty akcji, dużo dialogów.




   
  Po "Magię Azji" autorstwa Rafała Gawędy oraz Macieja Tyszeckiego sięgałam z lekkimi obawami. Przecież to książka typowo "podróżnicza" opisująca zwiedzone, poznane przez tych panów miejsca.
  Jestem jednak MEGA pozytywnie zaskoczona. Co prawda dialogów jest w niej mało, a nawet śmiało rzec można bardzo mało, zawiera za to całe mnóstwo opisów ale... . Książka napisana jest w tak przystępny, ciekawy sposób, że ciężko się od jej czytania oderwać. Można powiedzieć, że zawiera w sobie magię :) . Tą magię, którą panowie poznali i pokochali podróżując po Azji.
  Polecam :) jak najbardziej polecam do poczytania. W magiczny sposób, za sprawą kart tej książki znajdziemy się w samym sercu Azji, spojrzymy na ten kontynent i kraje, które na nim leżą oczami panów Maćka i Rafała. Dodatkowym atutem książki są bajecznie fantastyczne zdjęcia.  Zachęcam tym bardziej, że kto sięgnie po tą książkę, na pewno tego nie pożałuje i nie poczuje się zawiedziony.


Panowie Maciej i Rafał mają profil na facebooku :)
serdecznie zapraszam
http://www.facebook.com/pages/neverendingtrip/113418925349719

1 komentarz:

  1. Nie słyszałam o niej, ale wygląda zachęcająco, fajnie jest wydana - ładne fotki :)

    OdpowiedzUsuń