Popularne posty

niedziela, 30 kwietnia 2017

czasem ....

Nie piszę systematycznie. Nie piszę często. Piszę kiedy muszę się wykrzyczeć :D piszę kiedy boli mnie serce
 :'(
Piszę kiedy muszę się wygadać.
Ostatnio na fb pisałam:
Nie ma takiej osoby która byłaby idealna. Nie ma też możliwości aby wszystkim "dogodzić", niestety zawsze znajdą się osoby które mają coś przeciwko 😟 . Przykre że w wielu osobach wyzwalają się najgorsze instynkty i żeby siebie dowartościować "dowalają" innym, lepiej się czują tylko wtedy kiedy "zgnoją" kogoś. Zawsze byłam zdania, że jeśli nie masz nic pozytywnego do napisania/powiedzenia - Nie Pisz/ Nie Mów Nic. Ale co ja tam wiem. Jestem tylko człowiekiem 😜
Dopisek:
Piszę ogólnie. To takie moje ostatnie przemyślenia które tak naprawdę w sumie gdzieś tam we mnie rosną od lat. Mam oczy i obserwuję. Przeraża mnie jak ludzie postępują, jak w necie szybko można zostać zhejtowanym, jak w realu można dostać złym słowem po głowie. A przecież tak naprawdę nic tak bardzo nie niszczy człowieka jak nienawiść. A wypłynęło to ze mnie bo czytałam pewien artykuł, który pobudził mnie do skomentowania takich zachowań

widzę, że moi przyjaciele zgadzają się się ze mną. Ale czy mam rację? Ja myślę, że tak! Ale czy na pewno? 

1 komentarz:

  1. Masz rację. Mnie przeraża to, że ludzie traktują hejtowanie innych jako sposób na poprawienie sobie własnego humoru. Kiepsko to o nich świadczy... :(

    OdpowiedzUsuń