Popularne posty

sobota, 23 września 2017

Nic nie warta...

                  Całe życie (to dorosłe) słyszę:
    'jesteś nic nie warta' , 'nie umiesz nic', ' nie dasz sobie rady sama', 'nikt Cię nie będzie chciał, tylko ja jestem taki głupi'. Czy naprawdę?
   Wiele rzeczy tolerowałam, wiele przebaczyłam, wiele ignorowałam. Dużo na swój temat słyszałam, od Jego mamy wręcz że " Ja jestem jej syna NIEGODNA, bo pochodzę z takiej rodziny" - tylko że ja uważam, że nie będę się wstydzić mojej rodziny, nie ważne z jakiej pochodzę, ja to ja!!
  Nie potrafię wybaczyć tego, że powiedział dzieciom że to ICH wina, że On pije. Uważam, że nie ponosi konsekwencji swojego postępowania- ponosimy ją my - jego rodzina.
  Proszę, mówię a moje słowa idą gdzieś w dal.
  Nastał chyba już czas aby prywatne 'piekło' rozwiązać. Ja martwię się o wiele rzeczy ale zmroziło mnie ostatnio pewne zdanie. Moje najmłodsze dziecko powiedziało:
                                  "Mamo ja nie chcę takiego taty"

    Pora spojrzeć na pewne rzeczy i pora zmienić coś w tym względzie.
                  Pora sprawdzić czy jestem nic nie warta, czy nie dam sobie rady!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz