Popularne posty

środa, 24 sierpnia 2011

Debiutuję jako blogerka :)


Mój pierwszy wpis :) można powiedzieć debiut więc napiszę o tym co zaprząta mi ostatnio myśli :)

Jakiś czas temu poznałam muzykę pewnego zespołu. Od razu zakochałam się w ich piosenkach. Tym zespołem jest  A Broken Silence

                       

  można znaleźć go tu:

                      
                      
                                     zdjęcia ze strony www.abrokensilencemusic.com

   zespół pochodzi z Australii 
gatunek muzyki to rapcore na myspace czytamy, że działa w obrębie trzech gatunków Alternatywna/ Hip Hop/ Rock

moje zafascynowanie zespołem widać również na facebooku, ponieważ wiele razy linki piosenek tego zespołu pojawiały się w moim profilu :)
 

                 posłuchajcie piosenek ->     http://youtu.be/jm9H45ggvM0   All For What
                                                    ->     http://youtu.be/5b89_DVVElI      HOPE

             oczywiście  można znaleźć o wiele więcej :) 
             przyznam się szczerze, że to jeden z dwóch zespołów którego lubię wszystkie piosenki :)  i bardzo chętnie i często ich słucham :)

          Zespół ma w planach odwiedzić nasz kraj co mnie bardzo cieszy :)

1 komentarz:

  1. Nigdy dotąd nie słyszałam o tym zespole. Jak tylko będę miała okazję, posłucham ich muzyki :)

    OdpowiedzUsuń