Popularne posty

czwartek, 22 marca 2012

jestem...

Jestem kroplą rosy,
 małą, drżącą, delikatną
  kroplą, która czuje się
   niepotrzebna
zbyt mała
   nic nie znacząca.
Jestem...
   kroplą rosy.

Jestem promykiem słońca,
 małym,
  z trudem przebijającym się poprzez chmury,
   promykiem, który czuje się
zbyt słaby,
 zbyt nikły aby
   być coś warty.
Jestem... promykiem słońca.

Jestem źdźbłem trawy,
 małym, cienkim, niewidocznym,
  źdźbłem trawy, które czuje się
   zbyt samotne,
pomimo licznej rodziny,
zbyt drobne aby mogło być.
Jestem... źdźbłem trawy.

Jestem człowiekiem,
 człowiekiem, który ma w sobie smutek,
który wypełniony jest obawami,
 Jestem... człowiekiem
choć Ty tego nie widzisz!

22.03.2012 I.W.

3 komentarze:

  1. Ale bez tej kropli rosy, promyka słońca i źdźbła trawy świat nie byłby kompletny, nawet jeśli ogranicza się on do tego, co mamy w sobie. Człowieczeństwo to bardzo trudna rola do odegrania i najdłuższa, bo trwa całe nasze życie. na pewno są takie osoby, dla których jesteś najważniejszą osobą w ich życiu i kochają te wszystkie promyki, krople i źdźbła Twojego "ja" :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z okazji Świąt Wielkiej Nocy
    Wszystkiego NAJNAJSZEGO! :)
    życzą
    Sol & Alien
    Więcej życzeń w naszym blogu... ;)
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń