Popularne posty

poniedziałek, 20 sierpnia 2012

przyjaźń :)

 Ten rok do najłatwiejszych nie należy. Zapracowana jestem, zagoniona, brak mi czasu dla siebie. Dlatego blog mój niestety kuleje :/
  Przeczytałam ostatnio w necie teks o przyjaźni : "
Przyjaciele,
to ludzie którzy nas otaczają,
to serca które kochają
to człowiek taki jak Ty czy ja,
to opiekuni zesłani od Boga.
Są przy nas gdy inni odchodzą,
nie patrzą na wady,
patrzą na serce. "  ze strony  http://strony.aster.pl/zyczenia/dla-przyjaciela.htm
 Dlaczego umieściłam ten wierszyk tu? Ponieważ to moje myśli, ubrane przez kogoś  w słowa :) Myślę, że przyjaźń to jeden z największych darów od Boga. Osoba która znajdzie prawdziwego przyjaciela  ma wielkie szczęście. Kiedyś przeczytałam, że przyjaciele są jak gwiazdy, czasem ich nie widać ale WIEMY, że są. Sama świadomość, że istnieje ktoś kto myśli o nas dobrze, że możemy liczyć na jego wsparcie to duża radość. Ważne jednak jest czy my potrafimy być prawdziwymi przyjaciółmi dla kogoś. Czy cenimy sobie przyjaźń i zaufanie tej drugiej osoby, czy staramy się wywiązywać z naszych "obowiązków" nałożonych nam przez przyjaźń. Nie możemy tylko brać ale musimy też dawać coś od siebie. Czasem jest to zwykłe jestem z Tobą, czasem czas, czasem przytulenie. Bo najcenniejsza jest przyjaźń. Daje nam bardzo dużo w naszym życiu. Mamy świadomość że nie jesteśmy sami.




2 komentarze:

  1. Przyjażń pięknie opisana,trafiasz w sedno :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie opisane, to bardzo cenne mieć kogoś o kim wiesz że Cię nigdy nie zawiedzie,kto potrafi nawet słowem podnieść Cię na duchu, kto po prostu jest :)

    OdpowiedzUsuń