Popularne posty

sobota, 25 sierpnia 2012

nie lubię kobiet ... :)


"  Nie lubię kobiet.
  To nie znaczy, żebym  coś przeciwko nim, ogólnie rzecz biorąc miał. Nie. Ale im dalej w las, za przeproszeniem, tym gorzej. Histeryczne, niedopieszczone, niespokojne. Właściwie wszystkie przymiotniki zaczynające się na „nie” odnoszą się do nich wszystkich po części i w szczególności.  A poza tym nie są punktualne i nie umieją prowadzić samochodu. Zawsze, ale to zawsze muszę powtórzyć: W lewo! W lewo! – bo dla nich lewa to jest prawa, a prawa to jest lewa. I denerwują się z byle powodu. Nie spodziewam się po nich niczego dobrego, ot co. Oczywiście, specjalnej różnicy w życiu mi to nie robi, jestem samodzielnym, odłączonym od piersi matczynej mężczyzną i bez nich potrafię się znakomicie obejść.
  I teraz jestem zadowolonym, radosnym, samotnym mężczyzną. Mogę robić, co chcę. Nikt mi nie będzie nic dyktował. Ani miał pretensji. Ani sprawiał, że poczuję się głupio.  " ...

Cytat opowiadania „ Nie lubię kobiet” .  Zbiór opowiadań pod tytułem „Upoważnienie do szczęścia” Katarzyny Grocholi.  




Jeszcze nie dawno nie sięgałam po tą autorkę. A jaka była przyczyna. Zwyczajnie Katarzyna Grochola jest znaną i bardzo popularną autorką co mnie osobiście nigdy nie zachęca do sięgnięcia po takie książki. Nawet ekranizacja jednej z jej książek nie sprowokowała mojego zainteresowania. Po jej książki w sumie sięgnęłam przez przypadek. Po prostu nie miałam innych pod ręką ;-)  Nie żałuję jednak, ponieważ okazało się, że pisze ona dostępnie, z lekkością i życiowo. Polecam :)


Kilka informacji o książce można znaleźć tu:
http://ksiazki.wp.pl/bid,24132,tytul,Upowaznienie-do-szczescia,ksiazka.html

2 komentarze:

  1. lubię Grocholę :) do sięgnięcia po tą autorkę przekonała mnie moja córcia

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja muszę powiedzieć, że u mnie jest odwrotnie, bo ja odróżniam lewą od prawej, a mój mąż nie zawsze... ;P

    Fajny cytat.

    Pozdrawiam,
    Sol :)

    OdpowiedzUsuń