Popularne posty

środa, 22 sierpnia 2012

Dream Fresh BB :)))


"
  Musiałem odejść od mojej wspaniałej rodziny. Zabrano mnie z Rossmana, gdzie z braćmi przeglądaliśmy się w oczach pięknych kobiet. Było mi smutno lecz byłem przygotowany na taką sytuację. W końcu miałem mieć wielką przyjemność i ogromny zaszczyt pomagać w dbaniu o urodę jakiejś uroczej pani. Kiedy wzięła mnie do ręki i zaczęła czytać informacje zawarte na moich plecach, wiedziałem, że to do niej trafię. Spodobała mi się nawet. Z uśmiechem otworzyła nakrętkę i powiedziała do mnie "Przekonamy się jaki jesteś :) "
  Po kilku dniach spędzonych razem byliśmy już nierozłącznymi przyjaciółmi. Stanąłem na honorowym miejscu w łazience, wraz z innymi moimi krewnymi z firmy Maybelline. Dzięki swojej delikatnej, nietłustej formule wyrównuję naturalny koloryt twarzy mojej przyjaciółki. Koryguję wszelkie niedoskonałości, wygładzam i rozświetlam jej cerę. Dzięki mnie ma przez cały dzień świeżą, nawilżoną twarz.
  Moja przyjaciółka powiedziała mi dziś w sekrecie, że bardzo mnie lubi i że będzie mnie polecać wszystkim swoim koleżankom. Powiedziała; "Dziękuję Ci Dream Fresh BB - jesteś wspaniały!! Na celująco :) "  "



2 komentarze: