Popularne posty

niedziela, 25 września 2011

takie tam...

     Zastanawiałam się ostatnio nad wieloma rzeczami. Myślałam też o tym, że w naszym życiu pojawiają się osoby którym potrafimy zaufać bezgranicznie. Myślałam o tym, że w życiu najbardziej boli mnie kiedy osoba której ufam oszukuje mnie :/
Hmmm znów ciężki temat, no ale takie jest niestety życie. Składa się z wielu cząstek, niektóre są radosne inne mniej. Nikt nie jest doskonały i od nikogo tej doskonałości się nie oczekuje. Myślę jednak, ze mijanie się z prawdą choćby po to żeby nas nie ranić nie jest dobrym sposobem na życie. W ten sposób nie zaoszczędza się tej drugiej osoby a można ją zranić.
 Mi pęka serce kiedy ktoś komu ufam mnie oszukuje. Dlatego sama staram się mówić prawdę bo wiem że to ważne.

  odkryłam ostatnio piosenkę która zagościła w moim sercu :)
poniżej w wersji remix

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz