Popularne posty

czwartek, 29 września 2011

żywioły :)
















Jestem jak ogień
płonę kiedy myślę o Tobie;
strzelam iskrami marzeń;
wybucham kiedy odwracasz się ode mnie;
przygasam pod naporem łez;
a kiedy dobre słowo powiesz;
patrzysz zdziwiony
  bo mój ogień bucha do nieba
- to radość
    jestem jak ogień
  spalam się.

Jestem jak woda
  wiry rozpaczy krążą po mojej głowie;
prąd życia unosi;
  złość pomaga wyrwać brzegi  nicości;
    jestem jak woda
- nieokiełznana.

Jestem jak wiatr;
  w szalonym pędzie zmiatam emocje,
  wywiewam je z siebie;
  jak tornado przemierzam swój smutek;
  liście łez niszczę;
 jak zefirek łagodnie szepczę:
  ' nie krzywdź mnie proszę'
 jestem jak wiatr
 - uciekam przed zagładą.

 Jestem jak ziemia.
  Stała w uczuciach.

 Jestem żywiołem !
 Jestem człowiekiem!
                I.W. 29-09-2011

2 komentarze:

  1. Pięknie piszesz :)

    Już wskakujesz do mojej listy blogów i do obserwowanych. Nie wiedziałam, że założyłaś bloga, bo już dawno bym to zrobiła...

    I polecam mój konkurs:
    http://turystycznyprzewodnik.blogspot.com/2011/10/konkurs-pierwszy-rozdanie-w-ktorym.html

    OdpowiedzUsuń